Monday, November 15, 2010

elemen simfoni sampah.

khas buat ahli-ahli Cengkerik Rambutan Alam Band.



Di sini aku ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada semua geng simfoni sampah kerana telah menjayakan persembahan pertama kita di Taylors Lakeside Campus haritu. Aku ingin meminta ampun jika ada tersilap kata, tersalah tutur bahasa, tercaci, termaki, terhamun, juga terpuji.

Persembahan di Taylors adalah yang terbaik walaupun terdapat sedikit kesilapan teknikal yang boleh disalahtafsirkan sebagai gimik semata-mata. Walaupun lagu-lagu digubah dalam masa dua hari dan berlatih selama tiga hari, segalanya membuahkan hasil.




Kepada sesiapa yang belum mengenali Cengkerik Rambutan Alam Band, kami adalah pemain-pemain muzik amatur yang bersatu nada memainkan alat-alat muzik buatan yang terdiri daripada barang-barang sekeliling. Kami berkonsepkan biosphere yang terdiri daripada elemen-elemen alam.




pemuzik-pemuzik sampah :

Aishah Ninja - pemain baldi a.k.a Earth (band manager)
Dyh - pemain kon merah a.k.a Fire
Peah - pemain besi a.k.a Water
Keyna - pemain botol kaca a.k.a Air

Terima kasih juga kepada dua lagi ahli yang memberikan efek dramatik kepada persembahan kami iaitu Mary dan Kak Amal.




Dan tidak lupa juga kepada pereka kostum/pengkritik bebas kami iaitu Khatib dan Kak Azie. Terima kasih buat ahli studio AAD tahun tiga kerana membenarkan kami menyimpan barang-barang, terima kasih kaed yang meminjamkan kami vip room dan main audi untuk latihan, terima kasih Mahallah Asiah kerana meminjamkan kami kon merah dan penutup longkang besi, terima kasih makcik cleaner Kaed kerana meminjamkan signboard 'caution wet floor', abang Keyna yang meminjamkan kami webcamnya, kru-kru Taylors, peminat-peminat dan semua yang turut menyumbang tenaga demi kugiran kami.

Kredit untuk anda semua.



Terima kasih geng :D

No comments: