Monday, November 15, 2010

limabelas MSID.

13 haribulan haritu adalah Interior Designer Students Saturday. Limabelas dianjurkan oleh MSID (Malaysian Society of Interior Designers). IIUM hantar pelajar-pelajar AAD untuk turut serta di Taylor's Lakeside Campus. Secara umumnya Limabelas ni macam hari keluarga untuk pelajar-pelajar Interior Design. Ada 13 Universiti dan kolej yang ambil bahagian.

Antara pertandingan yang dianjurkan adalah residential design, commercial design, institutional design, hospitality design, montage, bunting, short film, commercial break, lighting, furniture, painting, fashion, installation, amazing race dan performance. Aku terlibat dengan performance. IIUM dapat tempat pertama dalam bunting design, tempat ketiga dalam furniture design, tempat kedua dalam painting dan tempat kedua juga dalam performance.

Event tu diadakan dari pagi sampai malam. Jadi bila dah dua hari tak tidur, memang penatlah. Nasib baik semua yang diusahakan membuahkan hasil. Boleh dikatakan semuanya jadilah. Kadang-kadang tak sangka boleh menang. Aku memang bangga dengan IIUM. IIUM terbaik!






No comments: